wtorek, 30 października 2012

Moje pierwsze LO - My first LO ever

Udało się! W końcu zrobiłam swoje pierwsze, wymarzone LO. Standardowo nie wiedziałam za bardzo jak się do tego zabrać, jedyne co miałam pewne to zdjęcia, duuużo zdjęć z których ciężko było wybrać to jedno. Niedługo myśląc postanowiłam skorzystać z pierwszej napotkanej mapki z moich ulubionych blogów. Szczęśliwy traf zaprowadził mnie na blog My Creative Sketches. Pod dyktando mapki praca powstaje w zaskakująco szybkim tempie, co sprawiło mi ogromną przyjemność, dlatego chętnie będę wracać do tej formy, a materiału na oprawienie w ramkę i zawieszenie na ścianie mam naprawdę sporo:)




Zdjęcie wykonane przez FOTO Kaczorowski.

Nie dość, że pierwsze to jeszcze wyróżnione! Dziękuję!!



A TU są wyniki.

10 komentarze:

Veronica Goh pisze...

Wow! Love the photo, love the colors, love the chipboard pieces and the layering, love all the details! Beautiful layout! Thanks for playing along with MCS!

Shell pisze...

such a pretty page with beautiful detail!Thanx for playing at My Creative Sketches

Angel pisze...

Oh so pretty.... Beautiful take on the sketch.. Thanks for playing along...

Koperkowe rękodzieło pisze...

Thank you girls, it's soo nice to read it:)

Jodi pisze...

Stunning layout!!! I love every detail!! Thanks for joining in the fun at My Creative Sketches!

Helen Hapsi pisze...

..this is soooo beautiful!! I tottaly love it!!

Bonnie aka Cinnabon pisze...

This is so beautiful and unique! Thank you for joining us at MCS!

Anna Zaprzelska pisze...

Wow!!!! Niezwykłe LO!!! Ogromnie mi się podoba:-)

yuko Tanaka pisze...

It's a besutiful!
Thank you for playing along with MCS!

Nangijala pisze...

Witam!
Zostałaś u mnie nominowana.
Libster Blog
Dołącz do zabawy.
Zapraszam.
Anka

Prześlij komentarz